Обмін та повернення
Ми здійснюємо повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону “Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
- Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
- Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Важливо!
товари, які були створені під індивідуальне замовлення поверненню чи обміну не підлягають
Умови повернення для товарів належної якості
- Ви маєте право обміняти придбаний у нас непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін чи повернення придбаного товару здійснюється протягом 14 календарних днів із дня покупки.
- Варто пам’ятати, що обмін товару належної якості провадиться у разі, якщо товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики. Не приймаються для обміну (повернення) пошкоджений будь-яким чином товар, у тому числі заплямований, порваний, обрізаний, затертий, після впливу води, миючих та інших хімічних речовин, сушіння, з ознаками чищення або іншими явними ознаками його використання.
- Також звертаємо Вашу увагу, що незалежно від ознак використання метражні килимові вироби не підлягають обміну та поверненню, відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів». Метражними вважаються килимові вироби, які продаються на відріз, тобто відрізаються за індивідуальними розмірами покупця.
- Повернення неможливе для килима пошитого індивідуально під замовлення.
- Магазин здійснює обмін або приймає у покупців продані ним килимові вироби лише за умови, якщо покупцем збережено розрахунковий документ, виданий йому разом із проданим товаром.
- Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, ви маєте право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж.
- При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки зі споживачем проводяться з вартості товару тимчасово його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві в день розірвання договору, а у разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.
- Відповідно закону “Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Дякую за розуміння і просимо бути уважними при виборі товару!
Повернення коштів при скасуванні замовлення після його оформлення
- Передоплата / повна оплата повертається у повному обсязі, якщо замовлення було прийнято менеджером, але не передано курʼєром транспортній службі (виняток становлять індивідуальні замовлення).
- Передоплата / повна оплата повертається у частковому обсязі, якщо замовлення було прийнято менеджером та передано курʼєром транспортній службі (виняток становлять індивідуальні замовлення). У такому разі передоплата покупцю не повертається. Повна вартість замовлення повертається лише за мінусом транспортних витрат, які поніс продавець при відправці товару.
- Передоплата / повна оплата не повертається, якщо замовлення виготовлялось у індивідуальному порядку за розмірами/формами покупця.